Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~magos | użytkownik

imię i nazwiskoGino gossi adresPruszków zarejestrowany14.02.2006 @20:54:47 ostatnio na stronie13.02.2015 @16:22:17



robię zdjęcia do pornoli
maluje po ścianach kredkami świecowymi
gram na akordeonie

Lubie spać, gorące kakao i anioły...
aha i ostry seks na plaży (ewentualnie kanapkę z majonezem...)


to tylko ja.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwtofzz_madzz.go.pl Gadu-Gadu9447680
digarty239 komentarze2942 posty na forum1

komputer / sprzęt
nikon d60, monitor dell :D, komputer krz@k (R)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~beatha    09.08.2009 @09:52:38
dzięki!:D
~LillysAttic    21.07.2009 @18:26:14
tu jest małe co nieco dotyczące hdr-ów:
http://www.olympusclub.pl/oprogramowanie/tutorial-hdr-qbic.html
Naprawdę warto
_______
"...You may say I'm a dreamer,
But I'm not the only one..."

mój pająk w sieci wirtualnej: http://www.ag-nes.co.uk
~LillysAttic    20.07.2009 @22:19:33
dziękuję za odwiedziny o ile pamiętam hdr złożony z 3 zdjęć.
Pozdrawiam bardzo
_______
"...You may say I'm a dreamer,
But I'm not the only one..."

mój pająk w sieci wirtualnej: http://www.ag-nes.co.uk
~videlec    20.07.2009 @18:56:49
Dzięki za oceny.
_______
... już słychać ten bezdech.
~maciozz    19.07.2009 @20:29:10
dziękować
~AndyMickyLane    19.07.2009 @20:09:47
Dzięki
~Linna    15.07.2009 @15:56:44
fajniejsze jest to z tym zdjątkiem niż z tym kubkiem
~blacknimph    01.07.2009 @13:43:49
może na deviantarcie
_______
~jaginek    29.06.2009 @20:28:44
heh ma
gdyby to było puste pole bez szumu pewnie by tak nie raziło :D
_______
Czasami zło przychodzi pod maską dobra, lecz jego prawdziwym celem jest szerzenie zła.
~jaginek    29.06.2009 @20:26:33
ja też ale na górze masz tylko szum
_______
Czasami zło przychodzi pod maską dobra, lecz jego prawdziwym celem jest szerzenie zła.
~fiubzdziuu    28.06.2009 @16:18:38
no niby tak.. to wtedy trzeci "asystent", bądź statyw.
~fiubzdziuu    28.06.2009 @14:21:55
nie no, mi też. =P ale zawsze można jakoś skombinować, aby nie zmókł, choćby wziąć drugą parasolkę, albo jak powiedziałaś, w folię włożyć. ; )
~fiubzdziuu    27.06.2009 @22:56:29
ach, za dużo wymagasz.. ;D wtedy to już tylko się poddać czarowi takiej chwili.
~fiubzdziuu    27.06.2009 @22:54:27
"deszczowe kąpiele" są też od czasu do czasu potrzebne, a bez słońca jest wtedy trudno. =) a aparat.. tak, jakby mieć jeszcze wtedy aparat.. cudnie by było.
~fuzul    27.06.2009 @22:49:40
pani ok
~fiubzdziuu    27.06.2009 @22:48:20
deszcz jest genialny! najlepiej ze słońcem zmieszany.. i od czasu do czasu. ale i tak jest genialny. a słońce w nadmiarze szczególnie jest zue.

no.
~anetusiaczek    27.06.2009 @22:40:37
mmmm. ;] muszę zacząć częsciej wpadać
~mhtstudio    24.06.2009 @20:25:54
a jakas taka zwykla w plastyku dostalem za 2,50 i cisna nia firmy fevicryl
~wildhoney    24.06.2009 @20:20:40
Piękne dzięki!!!
~Paulaa    24.06.2009 @12:09:51
hehehe na pewno nie
^LukaszNycz    19.06.2009 @22:30:18
Spodobał mi się twój avatar. Ni taki ciekawy, ni taki drastyczny. Ładny.
~owca1990    11.06.2009 @08:50:24
eh. a mi sie to ujecie podoba i dlatego wstawilam :/

a kolory. to funkcja w aparacie, ze wszystko jest czarno-biale oprocz zielonego koloru, tylko ja je jeszcze troche przerobilam.

no coz. najwyzej wykasuja.
ale dzieki.
~owca1990    11.06.2009 @08:22:00
jeszcze bardziej widac, ze jest nieostre :/
~owca1990    11.06.2009 @08:18:57
celowe sa te kolory. zwiekszyc? zaraz to zrobie...

dzieki za rady. ja dopiero sie ucze... to cenne dla mnie.
~owca1990    11.06.2009 @08:16:43
nie wiedzialam do jakiej kategorii zaliczyc, ale juz zmienilam. moze rzeczywiscie nien pasuje do reklamy.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt